Yv-art
Beste mensen, Hier zal ik mijn werkstukken publiceren..... ( under construction)..doe mijn best :)
dinsdag 12 januari 2010
Zwart wit uitdaging
Ik heb deelgenomen aan de wedstrijd die was uitgeschreven op t forum van Joan Geveart, foto album max 15*15.
vrijdag 8 januari 2010
Welkom op mijn web log, Yv-art
Aangezien ik nog drukdruk ben uit te vogelen hoe e.a. hier met blog werkt zal het er misschien nog een beetje raar uitzien.
under construction
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)