Yv-art
Beste mensen, Hier zal ik mijn werkstukken publiceren..... ( under construction)..doe mijn best :)
dinsdag 12 januari 2010
Zwart wit uitdaging
Ik heb deelgenomen aan de wedstrijd die was uitgeschreven op t forum van Joan Geveart, foto album max 15*15.
vrijdag 8 januari 2010
Welkom op mijn web log, Yv-art
Aangezien ik nog drukdruk ben uit te vogelen hoe e.a. hier met blog werkt zal het er misschien nog een beetje raar uitzien.
under construction
Nieuwere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)