dinsdag 12 januari 2010

Zwart wit uitdaging






















Ik heb deelgenomen aan de wedstrijd die was uitgeschreven op t forum van Joan Geveart, foto album max 15*15.

3 opmerkingen:

  1. hoi hoi,
    zo nu heb je alvast 1 volger!
    ik vind je album erg leuk geworden!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een mooie inzending voor de wedstrijd!!
    Kom, nu nog een beetje meer op je blog, dan hebben je volgers wat te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga enorm mijn best doen, maar vind het wel lastig...misschien op een regenachtige herfstdag dat mijn blog wat word..gelukkig zit het weer mee...komt vast goed een deze dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen